Διαδικασία Κράτησης & Παροχές

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΙΜΟΚΑΘΑΡΣΗΣ; 

Παρακάτω θα βρείτε μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις και τις απαντήσεις σε αυτές, σχετικά με τη διαδικασία κράτησης για διακοπές αιμοκάθαρσης στα Νεφρολογικά Κέντρα MESOGEIOS. Σε περίπτωση που δεν βρείτε την απάντηση την οποία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω e-mail για να σας δώσουμε οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία χρειαστείτε.

1. Ποια είναι η διεύθυνση e -mail και τα τηλέφωνα τα οποία μπορώ να χρησιμοποιήσω για να κλείσω τις διακοπές αιμοκάθαρσης στο κέντρο που επιθυμώ;

Τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας ανά κέντρο αναφέρονται στη σελίδα «Επικοινωνία».

2. Ποιες πληροφορίες απαιτούνται για να κάνω μια προ-κράτηση / κράτηση στα κέντρα σας;

Για την προ-κράτηση ή την τελική κράτησή σας, θα πρέπει να μας στείλετε τις ακόλουθες πληροφορίες: το όνομα σας, τα στοιχεία επικοινωνίας σας, καθώς και τις ημερομηνίες και ώρες για τις οποίες επιθυμείτε να κλείσετε τις συνεδρίες σας.

3. Πόσο καιρό πριν θα πρέπει να κάνω την κράτηση;

Εφόσον βρίσκονται στη διάθεσή μας (πριν την άφιξη σας) όλες οι απαραίτητες ιατρικές πληροφορίες, η κράτηση σας μπορεί να γίνει δεκτή ακόμα και μία ημέρα πριν από την πρώτη συνεδρία.

4. Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να με εξυπηρετήσετε την ώρα που επιθυμώ να κάνω τις συνεδρίες μου, ποιες είναι οι ενέργειες σας για να βρεθεί μια θέση για την επιθυμητή βάρδια;

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για την ώρα που επιθυμείτε, ελέγχουμε συνεχώς, τόσο πριν από την άφιξή σας, όσο και κατά την διάρκεια των διακοπών σας, για τυχόν κενή θέση η οποία μπορεί να προκύψει από μια ακύρωση συνεδρίας ή αλλαγής ώρας από κάποιον άλλο ασθενή. Η Γραμματεία θα σας ενημερώσει άμεσα για την οποιαδήποτε μεταβολή έχει γίνει στην κράτηση σας.

5. Ποια έγγραφα χρειάζεστε και πόσο καιρό πριν από την άφιξη μου πρέπει να σταλθούν σε σας;

Για τη σωστή οργάνωση του ιατρικού, νοσηλευτικού και διοικητικού προσωπικού, τα ιατρικά σας έγγραφα θα πρέπει να σταλούν σε εμάς τουλάχιστον δύο εβδομάδες πριν από την άφιξή σας, με φαξ ή με e-mail.

6. Υπάρχει πλήρη κάλυψη των εξόδων αιμοκάθαρσης από τον ασφαλιστικό μου φορέα;

Τα Νεφρολογικά Κέντρα MESOGEIOS είναι συμβεβλημένα με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. Όλα τα έξοδα αιμοκάθαρσης καλύπτονται από τον ασφαλιστικό σας φορέα χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Για τα ταμεία τα οποία δεν είναι συμβεβλημένα με τα κέντρα μας, η Γραμματεία θα σας ενημερώσει για την διαδικασία κάλυψης του κόστους αιμοκάθαρσης.

7. Χρειάζεται να φέρω μαζί μου κάποια ιατρικά υλικά ή φάρμακα;

Αυτό που θα χρειαστεί να φέρετε μαζί σας είναι μόνο τα ενέσιμα φάρμακα τα οποία χορηγούνται κατά την διάρκεια της συνεδρίας σας. Τα φάρμακα τα οποία φυλάσσονται σε ψυγείο, θα πρέπει να μεταφερθούν σε ειδική θήκη με την χρήση παγοκύστης.

8. Σε περίπτωση που δεν διαθέτω δικό μου μεταφορικό μέσο για τις μετακινήσεις μου από τον τόπο των διακοπών μου προς το κέντρο σας, πως μπορώ να μεταφερθώ και ποια είναι η διαδικασία κάλυψης του συγκεκριμένου κόστους;

Η Γραμματεία των μονάδων μας, μπορεί να σας παρέχει τα στοιχεία επικοινωνίας οδηγών ταξί έτσι ώστε να οργανωθεί η μεταφορά σας , από και προς το κέντρο αιμοκάθαρσης. Η κάλυψη του κόστους μεταφοράς γίνεται απευθείας από εσάς προς τον οδηγό. Με το πέρας των συνεδριών αιμοκάθαρσης, η Γραμματεία θα σας δώσει την βεβαίωση των οδοιπορικών η οποία θα πρέπει να κατατεθεί από εσάς στον ασφαλιστικό φορέα τον οποίο ανήκετε.

9. Μπορώ να κάνω την κράτηση μέσω εσάς για τα εισιτήρια μου και το ξενοδοχείο;

Η κράτηση αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εισιτήριων γίνεται μόνο μέσω του ταξιδιωτικού σας πράκτορα ή μέσω των Websites των αντίστοιχων εταιρειών . Παρ 'όλα αυτά , εμείς θα χαρούμε να σας παρέχουμε πληροφορίες και τιμές για τα καταλύματα τα οποία βρίσκονται κοντά στις μονάδες μας. Πληροφορίες για την διαδικασία κράτησης μέσω του Κοινωνικού τουρισμού καθώς και για τον κατάλογο των καταλυμάτων μπορείτε να τα βρείτε εδώ

10. Μπορεί ο/η σύνοδός μου να παραμείνει μαζί μου κατά την διάρκεια της συνεδρίας μου;

Για λόγους ασφαλείας και υγιεινής, αλλά και για να εξασφαλιστεί μια ήρεμη και ομαλή βάρδια αιμοκάθαρσης, τόσο για τους ασθενείς όσο και για το προσωπικό της μονάδας, παρακαλούμε τους συνοδούς των ασθενών να παραμένουν στους χώρους αναμονής των μονάδων μας, οι οποίοι φτιάχτηκαν ειδικά για αυτούς, προσφέροντας άνεση και χαλάρωση κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στα κέντρα μας. Η παρουσία ενός συνοδού στην αίθουσα αιμοκάθαρσης επιτρέπεται μόνο εάν ο ασθενής χρήζει πλήρης βοηθείας συνοδού κατά την διάρκεια της συνεδρίας του. Παρ 'όλα αυτά, επιτρέπουμε μια ολιγόλεπτη επίσκεψη στην μονάδα, καθώς κατανοούμε πλήρως την ανάγκη των οικογενειών να επιβεβαιώσουν ότι οι συγγενείς τους είναι πραγματικά καλά.

11. Υπάρχει κάποια υποχρέωση σε περίπτωση που ακυρώσω τις συνεδρίες μου;

Σε περίπτωση ακύρωσης , θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν. Δεν υπάρχουν περαιτέρω υποχρεώσεις.

Κορυφή